Skip to main content

Somewhere I Belong


"Somewhere I Belong"

(When this began)
I had nothing to say
And I get lost in the nothingness inside of me
(I was confused)
And I let it all out to find
That I’m not the only person with these things in mind
(Inside of me)
But all that they can see the words revealed
Is the only real thing that I’ve got left to feel
(Nothing to lose)
Just stuck, hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

[Chorus]
I wanna heal, I wanna feel what I thought was never real
I wanna let go of the pain I’ve felt so long
(Erase all the pain till it’s gone)
I wanna heal, I wanna feel like I’m close to something real
I wanna find something I’ve wanted all along
Somewhere I belong

And I’ve got nothing to say
I can’t believe I didn’t fall right down on my face
(I was confused)
Looking everywhere only to find
That it’s not the way I had imagined it all in my mind
(So what am I)
What do I have but negativity
’Cause I can’t justify the way, everyone is looking at me
(Nothing to lose)
Nothing to gain, hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

[Repeat Chorus]

I will never know myself until I do this on my own
And I will never feel anything else, until my wounds are healed
I will never be anything till I break away from me
I will break away, I'll find myself today

[Repeat Chorus]

I wanna heal, I wanna feel like I’m somewhere I belong
I wanna heal, I wanna feel like I’m somewhere I belong
Somewhere I belong


"Somewhere I Belong"- Translation Mr Google

(Ketika ini bermula)
Aku tak punya kata-kata
Dan aku tersesat dalam "ketiadaan" di dalam diriku
(Aku bingung)
Dan aku membiarkan semuanya untuk mencari
Bahwa bukan
aku sahaja orang yang ada hal-hal ini dalam fikiran
(Di dalam diriku)
Tapi apa yang mereka dapat melihat adalah kata-kata terungkap
Adakah satu-satunya  yang tertinggal untuk aku merasa
(Tidak ada yang perlu dirugikan)
Hanya tersekat, hampa dan kesendirian
Dan kesalahan itu adalah aku punya sendiri, dan kesalahan adalah aku punya sendiri

[Chorus]
Aku ingin sembuh, aku ingin merasakan apa yang saya fikir tidak pernah nyata
Aku ingin melepaskan rasa sakit yg
begitu lama aku rasai
(Padam semua rasa sakit hingga hilang)
Au ingin sembuh, saya ingin merasa seperti aku dekat dengan sesuatu yang nyata
 Aku ingin mencari sesuatu yang aku sudah lama ku ingini
Suatu tempat milikku

Dan aku tak punya apa-apa untuk dikata
Aku tidak percaya aku tidak jatuh tepat di atas wajahku
(Aku bingung)
Mencari di mana-mana hanya untuk mencari
Bahawa itu bukan cara saya bayangkan itu semua dalam fikiran saya
(Jadi apa yang saya)
Apa yang harus saya punya tapi negatif
Kerana aku tidak boleh membenarkan jalan, semua orang menatapku
(Tidak ada yang dirugikan)
Tidak ada untuk mendapatkan, berongga dan sendirian
Dan kesalahan itu adalah saya sendiri, dan kesalahan adalah saya sendiri

[Chorus Ulang]

Aku tidak akan pernah tahu diri saya sampai saya melakukan ini sendiri
Dan aku tidak akan pernah merasakan apa-apa lagi, sampai luka saya sembuh
Aku tidak akan pernah menjadi apa pun sampai aku melepaskan diri dari saya
Aku akan mematahkan pergi, aku akan menemukan diriku hari ini

[Chorus Ulang]

Aku ingin sembuh, aku ingin merasa seperti aku suatu tempat aku milik
Aku ingin sembuh, aku ingin merasa seperti aku suatu tempat aku milik
Suatu tempat milikku








Comments

Popular posts from this blog

Kisah 3 Abdul

Wauzes,,,,1 perkataan yg aku amat  gemari ^^ Hari nie setelah menghabiskan separuh hariku <9pg-4.30ptg> di Perpustakaan Sultanah Bahiyah, akhirnya aku buat keputusan untuk makan. Destinasi pilihan? semestinya cafetaria DPP SME Bank ,milik mak ngah & pak ngah! huhu ("~) Erm,belek punya belek menu yg terpampang atas meja order, last2 aku pilih "Maggi Sup", baik punya! hehe... Alhamdulillah,makanan yang diorder sekejap je dah siap,,Sayang lebih pada tukang masak tu! Terbaik di situ (^_^) Nak dijadikan kisah, masa tgh syok makan tu tengok2 lah TV kat depan dewan tu. Wah,pak ngah pasang cerita "3 Abdul" lah ,bestnyer. Nie kena tengok jap nie!Hahahaa.. Rasa seronok bile tgk cerita lakonan Allahyarham P.Ramlee. Tak kisah lah cerita apa pun,jalan cerita macam mana pun, semuanya pasti menyeronokkan dan sesuai untuk semua lapisan umur,dan paling penting pasti terselit pengajaran. Bahasa orang dahulu yg puitis,sopan dan penuh penghayatan, membuatkan perasaan  pe

Lirik lagu : Air Mata Keinsafan..

Air mata keinsafan Yang mengalir di malam sepi Inilah dia pelembut jiwa Bagi mendapat kasih Ilahi Rintihan di pertiga malam Dari seorang hamba yang dhoif Kerna mengenang segala dosa Moga mendapat keampunan dari Ilahi Setiap kekasih Allah Menempuhi jalan ini Untuk mereka memiliki kejayaan Ayuh bersama kita susuli Perjalanan kekasih Allah Agar kita tiada rugi Dalam meniti hidup ini Deraian air mata ini Titisan yang paling berharga Buat menyimbah api neraka Moga selamat di titian Sirat Bahagia menuju syurga abadi Lagu : The Zikr Lirik : Nazrey Johani Hakcipta : OVA Productions

My Boss My Hero - Japan Yakuza (^_*)

My Boss My Hero.... "My Boss My Hero mengisahkan tentang seorang calon pewaris salah satu geng Yakuza di Kantou bernama Sakaki Makio. Dek kerana kebodohannya,dia telah merosakkan 1 transaksi bernilai puluhan juta dolar, lalu dia diminta ayahnya untuk masuk high school agar dia mampu mengurangi kebodohannya sedikit (^-^) . Makio terpaksa mematuhi ayahnya karena ia terancam dari dilucutkan sebagai calon pewaris geng Yakuza generasi ke-3 jika dia tidak mampu graduate . Ternyata di sekolah Makio tidak hanya mempelajari matapelajaran akademik shj. Makio juga belajar soal kehidupan, cinta, dan persahabatan. Untuk pertama kalinya Makio mendapatkan teman-teman sejati, jatuh cinta, dan berbahagi suka-duka bersama-sama teman sekelas. Tetapi di luar kegembiraan itu, Makio juga harus ingat pada tujuan utamanya masuk high school, iaitu bergelar diploma kelulusan. Pastinya ianya adalah sesuatu yg sangat sulit apabila mengenangkan